mandag den 15. september 2008

Sygehus-ophold

Jeg har haft ondt i maven i en lille uges tid, og derfor vurderede Olga at jeg skulle et smut på sygehuset. Da vi kom der op, var det et meget fint sted, og de kunne engelsk, hvilket er super rart når man skal prøve at forklare symptomer. Efter undersøgelsen, vurderede de at jeg skulle indlægges. Jeg fik en fin stue, med masser af plads, og seng til Karen. Jeg fik lagt drop, og taget blodprøver, og så skulle man ellers bare vente...
Men heldigvis var der masser af folk der var venlige og kom og besøgte mig.

Her har jeg fået besøg af Milton (præsten i kirken) og af Moises. Så vi sad og hyggede og så landskamp; Portugal- Danmark. FED kamp!!!
Men det var godt nok svært at bevæge sig rundt, når man havde en slange i hånden, og skulle have det dumme stativ med ALLE steder - selv på toilettet :D
Men efter en enkelt overnatning, vurderede lægerne at det ikke var så slemt alligevel, og at det nok bare var en maveinfektion. Så jeg blev sendt hjem igen - SKØNT!
Så nu spiser jeg lidt piller, og er godt på vej til at have det super igen!
Men det var sjovt at opleve hvordan et sygehusvæsen fungerer i udlandet - og der er kun en ting at sige til det - vær glad for det danske sygehusvæsen! :)